Swoją twórczość możesz wykorzystać nawet w kuchni...

wtorek, 5 marca 2013

Dekorowanie tortów

Dzisiaj wzięło mnie trochę na wspomnienia. Może dlatego, że dzisiaj urodziny ma moja dobra koleżanka. Przypomniały mi się torty, które kiedyś "gościły" na moim stole, oczywiście przy okazji różnych urodzin (czas szybko leci - niestety). Kiedyś bałam się robić sama torty, nie wierzyłam za bardzo w swoje umiejętności. Teraz to już chyba za mną. Chociaż jeśli chodzi o dekoracje tortów to uważam, że najlepszą w tym specjalistką jest moja mama. Zresztą znalazłam kilka fotek jej tortów z lat ubiegłych. W tym roku torty dla moich najbliższych robiłam ja :). Ich udekorowanie to już inna sprawa...Muszę nad tym popracować.

To jeden z najgrubszych tortów jakie u mnie były...pamiętam że dekoracje pomagała mamie robić bardzo lubiana przeze mnie pani Basia.









 Bardzo ładne róże wykonane przez moją mamę, nie umiem takich robić...niestety.











Tutaj tort kwadratowy, bardzo ciekawy moim zdaniem :)










I jeszcze jeden kwadratowy, tutaj autorskie dekoracje mamy wspomagają czekoladowe listki (kupione w sklepie).
Ten tort sama dekorowałam, ale żadna ze mnie profesjonalistka... liczą się jednak chęci, za to podobno tort był bardzo smaczny i uśmiechnięty jak widać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz